☃️ Zažij vánoční pohodu v teple zimního streetwearu a navíc, DOPRAVA a VRÁCENÍ až do 15.1. ZDARMA. ZAŽÍT
Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Přejít k obsahu:

Kolik bratrů je potřeba k prodeji 24 džín? GUESS!

Píše Šimon, 21.01.22

Příběh značky GUESS ja napínavý sám o sobě, a tak tě nebudu trýznit dalším čekáním na zodpovězení otázky položené v titulku. Bratři byli 4, jmenovali se Marcianové a pocházeli z jižní Francie. Vidina úspěchu, bohatství a slávy jim ale voněla krapet víc než levandule v Provence, a tak se společně vypravili do prosluněné Kalifornie, kde s pomocí Big Macu začali žít svůj americký sen. Teda ne že by byl tenhle burger natolik inspirativní, ale jednomu z bratrů utkvěl v paměti slogan, kterým ho McDonald’s propagoval: „Guess what’s in our new Big Mac!” A tak se roku 1981 zrodila značka GUESS.

Začátky byly krušné. Ze skutečnosti, že jméno značky bylo inspirované burgerem z mekáče, můžeš vytušit, že bratři za sebou neměli stohlavou reklamní agenturu, která by jim vydláždila cestu k úspěchu. Museli se o něj zasloužit sami – svou pílí a kvalitou produktů, s nimiž obcházeli obchody a hledali odbytiště. Jejich prvním kouskem byly džíny s výmluvným jménem Marilyn, které v sobě spojovaly francouzskou eleganci s americkým sex-appealem a vzdávaly hold slavné zpěvačce. Zatímco názvy produktů se postupem času mění, onu ikonickou kombinaci stylů můžeš v kolekcích od GUESS spatřit dodnes. Ale teď trochu předbíhám. Nakonec čtveřice bratrů přeci jen kápla na obchod, který byl ochotný na zkoušku odebrat 24 kalhot. Do pár minut byly fuč a s nimi i pochybnosti bratrů, jestli by se jim náhodou mezi těmi francouzskými levandulemi nežilo líp. 

Nutno říct, že v tu dobu byly džíny považovány spíš za součást pracovního oděvu než za kousek podléhající módním trendům. S nástupem GUESS se to však změnilo hned dvakrát – módní butiky začaly brát džíny vážně a značka GUESS nejenže módní trendy následovala, ale brzy je začala udávat! Spolu s úspěchem, za nímž stála kromě důrazu na nezaměnitelné střihy také stejně nezaměnitelná černobílá vizuální prezentace, se začala rozšiřovat i nabídka značky, v níž dnes můžeš najít nejen džíny, ale takřka všechno, po čem může dámský či pánský šatník prahnout

Možná tě ale překvapí, že GUESS není jenom nablýskaná značka, jejímž domovem jsou módní mola, ale i streetwear v takové té neučesané podobě, jak ho máme rádi. Značka totiž dala vzniknout několika kolekcím spolu s umělci, mezi kterými najdeš třeba J Balvina či A$AP Rockyho, ale i ve spolupráci s ryze streetwearovými brandy, kupříkladu s PLACES+FACES

Další řádky historie značky už můžeš psát i ty. Mrkni na naši nabídku GUESS a vyber si jeden z uhlazených kousků, anebo sáhni po něčem ležérním! 

Model: Sebastian (Clique Models)
Modelka: Kateřina (Crush Models)
Make Up: Martina
Styling: Laura
Fotograf: Kubo
Art Director: JAKO

Kolik bratrů je potřeba k prodeji 24 džín? GUESS!
Kolik bratrů je potřeba k prodeji 24 džín? GUESS!
Kolik bratrů je potřeba k prodeji 24 džín? GUESS!
Kolik bratrů je potřeba k prodeji 24 džín? GUESS!
Kolik bratrů je potřeba k prodeji 24 džín? GUESS!
Kolik bratrů je potřeba k prodeji 24 džín? GUESS!
Kolik bratrů je potřeba k prodeji 24 džín? GUESS!
Kolik bratrů je potřeba k prodeji 24 džín? GUESS!

Přečti si ještě něco!

Ups! Vypadá to, že tvůj prohlížeč je velmi starý. Doporučujeme ho upgradovat. Naše stránky v něm nemusí fungovat správně ;(