Dark Red/ Off White
2 barevné varianty
80% Bavlna: Velmi jemný a příjemný materiál, mezi jehož vlastnosti patří mimo jiné vysoká pevnost v tahu a oděru.
20% Polyester: Velmi pevné a odolné syntetické vlákno. Textilie s příměsí polyesteru bude vypadat dobře i po celodenním nošení, v parných dnech se v ní navíc neuvaříš. Polyester je hypoalergenní a dá se snadno vyprat, každopádně vždycky pro jistotu zkontroluj cedulku.
Fleecové
Nesušit v sušičce
Praní v pračce 30º
Prát a žehlit naruby
Prát se stejně barevným prádlem
Nebělit
Nečistit chemicky
Žehlit na nejnižší stupeň
Označení Šetrné k životnímu prostředí mají výrobky, které jsou vyráběny ekologičtějšími procesy, jenž využívají méně vody, energie a chemikálií. Pod touto značkou jsou umístěny výrobky s mezinárodními certifikacemi, jako je bluesign®, standard 100 od OEKO-TEX® a MADE IN GREEN od OEKO-TEX® a další.
Výrobky s tímto štítkem jsou vyrobeny převážně z recyklovaných materiálů získaných především ze starého odpadu, jako jsou plastové lahve a oděvy. Tyto produkty mají menší ekologickou stopu a to díky způsobu zpracování a využití odpadních materiálů namísto prvomateriálů.
Zajímá tě, jak ve Footshopu posuzujeme udržitelnost a co pro ni děláme? Prohlédni si naši stránku o udržitelnosti.
Karl Kani je známý jako “Otec urbanwear” a je považován za vizionáře mnoha prvních kroků v oblasti módy. Značka byla založena v roce 1989 v Brooklynu v New Yorku tehdy 19letým Carlem Williamsem, který byl první, kdo představil koncept volných džínů. Dnes je značka Karl Kani uznávaná po celém světě a je považována za kultovní značku, pokud jde o kvalitní streetwear a hip-hopovou módu. Karl Kani se inspiroval hip-hopem a street kulturou, ale v té době nebylo možné najít oblečení v tomto stylu. Proto se rozhodl vytvářet své vlastní oblečení a brzy začal přijímat objednávky od přátel i cizích lidí. S rostoucí poptávkou veřejnosti získal důvěru k tomu, aby se věnoval své vášni na plný úvazek, a právně si změnil jméno na Karl Kani.
Pod tímto novým jménem se v roce 1989 přestěhoval do Los Angeles, aby svou vášeň rozvíjel ještě intenzivněji. Dnes se značka Karl Kani rozšířila mezinárodně do 25 zemí v Evropě a má 13 vlajkových obchodů pouze v Japonsku, včetně jednoho v Harajuku2. Na rozdíl od mnoha jiných high-end značek zůstal Karl Kani věrný svému štítku. Jeho vášeň pro kvalitu, design a řemeslné zpracování znamená, že Kani vždy ctí kořeny značky a mnoho oděvů stále vyrábí v USA.
Dopravce | Cena | Doba doručení |
---|---|---|
GLS | od 39 Kč | Od pátku 13.12.2024 |
Osobně v Praze - Na Příkopě | od 29 Kč | Dnes od 18:00 |
GLS ParcelShop | od 39 Kč | Od pátku 13.12.2024 |
Zásilkovna - Doručení na odběrné místo | od 39 Kč | Od pátku 13.12.2024 |
Pokud ti nepadne velikost, můžeš zboží bezplatně vrátit. Více informací
Nejdřív si přečti reklamační řád, kde najdeš všechna práva a povinnosti jak prodávajícího, tak nakupujícího. Více informací