Často kladené otázky (F.A.Q.)

Kolik mě bude stát doprava?

Aktuální informace o cenách dopravy najdete zde. Konečná cena dopravy závisí na celkové ceně objednávky a na zemi, do které chcete objednávku zaslat.


Může dopravce doručit balíček v čase, který si sám určím?

Bohužel tuto možnost naši dopravci nenabízí. Každý dopravce má svůj daný harmonogram dne a dle něj dané zboží doručuje.


Doprava Českou poštou

Pokud si jako dopravce zvolíte Českou poštu, bude Vám balíček doručen do 24 hodin od převzetí balíčku dopravcem. Od České pošty Vám na Vámi uvedené telefonní číslo dorazí SMS s informací, že Vám bude balíček doručen. Pokud Vás pošťák nezastihne na uvedené adrese, bude balíček uložen na poště a vy si jej můžete následující pracovní den vyzvednout.


Doprava PPL

Pokud si jako dopravce zvolíte PPL, bude Vám balíček doručen do 24 hodin od převzetí balíčku dopravcem, stejně jako u České pošty. Dopravce by Vám měl vždy zavolat předem, ohledně domluvení se na čase doručení zásilky, v případě, že nebudete k zastižení na doručovací adrese se s Vámi domluví na jiném termínu předání. Pokud budete mít s dopravou společnosti PPL jakýkoliv problém, piště prosím na ahoj@queens.cz.


Dorazil mi e-mail, že jste odeslali objednávku, ale na stránkách dopravce nemohu dohledat zásilku.

S největší pravděpodobností je Vaše objednávka připravena k odeslání a čeká v našem centrálním skladu, až si ji vyzvedne dopravce. Jakmile Vaši objednávku vyzvedne a navede do systému pro sledování zásilek, budete si již moci balíček sledovat online na webových stránkách dopravce.

Objednávky jsou předávány dopravci v den, kdy Vám dorazí e-mail s informací o odeslání objednávky, nebo nejpozději následující pracovní den.


Co když mě dopravce nezastihne doma?

V případě České pošty bude balíček uložen na Vaší poště, kde si jej můžete vyzvednout. V případě PPL bude balíček uložen v depu společnosti, kde si jej můžete vyzvednout, nebo si zavolat na příslušné depo (najdete na www.ppl.cz) a domluvit si dodání balíčku na jiný termín.


Objednávka mi byla odeslána, ale dopravce mi ji stále nedoručil, jak to?

V e-mailu o odeslání objednávky najdete číslo Vašeho balíčku. Nejprve se tedy podívejte na stránky dopravce, kterého jste si zvolili (www.ceskaposta.cz či www.ppl.cz) a v sekci Sledování zásilky zadejte číslo Vašeho balíčku a zjistěte si, kde se zrovna Váš balíček nachází. Pokud je stále na cestě, vyčkejte prosím, případně kontaktujte přímo dopravce. V případě, že je uložen na Vaší poště, či v depu dopravce, vyzvedněte si balíček tam, případně dopravce kontaktujte telefonicky a domluvte si náhradní termín dodání (týká se pouze PPL).


Kde můžu svou zásilku sledovat?

Po předání zásilky dopravci, bude Váš balíček naveden do systému dopravce a vy jej můžete online sledovat na jeho webových stránkách. V případě České pošty na stránkách www.ceskaposta.cz, v případě společnosti PPL na www.ppl.cz.


Kdo může mou zásilku převzít?

V případě, že nebudete osobně na doručovací adrese, ale bude se tam nacházet někdo, kdo zásilku převezme a zaplatí (v případě platby dobírkou), dopravce zásilku předá. V případě, že však bude uložena na poštu či depo, je třeba přijít osobně s dokladem Vaší totožnosti. Jméno a příjmení na dokladu se musí shodovat se jménem a příjmením uvedeném na zásilce.