Často kladené otázky (F.A.Q.)

Nakupuju v Queensu často, dostanu nějakou slevu?

Samozřejmě! Pro naše stálé zákazníky máme VIP program se 2 úrovněmi:

  • Stříbrný zákazník – už jsi u nás za poslední rok utratil 5 000 Kč a více? Díky! Za odměnu dostaneš slevu 5 % na všechno nezlevněné zboží, které si vybereš příště. A když nakoupíš za 500 Kč a víc, pošleme ti ho zadarmo.
  • Zlatý zákazník – nakoupil jsi u nás za poslední rok za 10 000 Kč a více? Děkujeme a rovnou ti dáváme slevu 10 % na všechno nezlevněné zboží. Vybral sis zboží za 99 Kč a víc? Doprava je na nás.

Útratu ti počítáme za posledních 12 měsíců a status VIP zákazníka dostaneš na 1 rok. A když budeš po roce dál splňovat podmínky programu, členství ti automaticky prodloužíme o dalších 12 měsíců.


Objednal jsem si u vás boty, ale hned po tom z webovek úplně zmizely. Co to znamená?

Tak to jsi měl štěstí a nejspíš jsi vychytal úplně poslední kousek. A protože už je nemáme, stáhli jsme je i z webu.


Už jsem si objednal, ale zapomněl jsem uplatnit dárkový poukaz (slevový kupón), co teď?

Pokud objednávka doposud nebyla vyřízena, ozvi se nám co nejrychleji na Facebook Messenger, na email [email protected], nebo telefon +420 604 995 511. Stačí jen vědět číslo objednávky a kód slevového kupónu/dárkového poukazu a my ti ho tam dodatečně doplníme.


Přijali jste moji objednávku?

Nemusíš se bát. Jestli ses proklikal až na stránku „Dokončení objednávky“ (4. krok v košíku), objednávku už máme uloženou a děláme na ní. Po uložení objednávky ti přijde email s rekapitulací nákupu, ať víš, na co se můžeš těšit. Kromě seznamu zboží tam najdeš i adresu, kam budeme posílat, způsob dopravy i platby a samozřejmě taky, kolik tě to bude stát. Rekapitulace nedorazila? Mrkni pro jistotu do spamu, jestli nevisí tam. Nic? Nezadal jsi náhodou špatný email? Tak se nám prosím ozvi na Facebook Messenger nebo ahoj@queens.cz. Po ruce měj kód objednaného zboží a jméno, na které jsi objednával.


Jak poznám, že už jste mi objednávku poslali?

Stačí, když budeš sledovat mailovou schránku. Až objednávku pošleme, přijde ti email s potvrzením o odeslání a číslem balíčku. Pozor, není to ten první email, ve kterém potvrzujeme, že jsme objednávku přijali a děláme na ní.


Jak můžu objednávku zrušit?

Připrav si prosím číslo objednávky, abychom ji mohli vyhledat a stačí, když nám napíšeš, nebo zavoláš. Pokud je tvoje objednávka už zabalená, nemůžeme ji už bohužel zrušit, ale stačí, že ji odmítneš převzít od dopravce.


Jak můžu upravit údaje v objednávce?

Pokud ještě objednávka nedošla do procesu balení na našem skladu, rádi ti ji dle potřeby upravíme. Ozvi se nám na telefon +420 604 995 511, [email protected] nebo Facebook Messenger a koukneme na to. Po vyřízení objednávky ji bohužel nijak upravit nemůžeme, ale změnu adresu bude určitě možné domluvit následně přímo s dopravcem.


Jakým způsobem dostanu k objednávce fakturu?

Ke všem objednávkám zasíláme fakturu emailem pouze v elektronické podobě a je odeslána v momentu vyřízení objednávky.