Často kladené otázky (F.A.Q.)

Nakupuju u vás často, dostanu nějakou slevu?

Pro stálé zákazníky nabízíme VIP program, který Vám nabízí dvě úrovně zvýhodnění.

  • Stříbrný zákazník – tím se stanete po utracení 5 000 Kč v našem e-shopu. Na oplátku získáte slevu 5 % na všechno nezlevněné zboží, dopravu zdarma od 500 Kč a možnost vrátit zboží do 30ti dní.
  • Zlatý zákazník – tím se stanete po utracení 10 000 Kč v našem e-shopu. Získáte za to slevu 10 % na všechno nezlevněné zboží v našem e-shopu, dopravu zdarma od 99 Kč a samozřejmě taky možnost vrátit zboží do 30ti dní.

Útrata se sleduje vždy za posledních 12 měsíců a status VIP zákazníka získáte na 1 rok.

Více informací najdete na https://www.queens.cz/zakaznik/vyhody.


Na jak dlouho mi platí VIP slevy?

Status stříbrného i zlatého zákazníka získáváte vždy na 12 měsíců. Pokud v den ukončení platnosti statusu budete splňovat podmínky získání VIP členství, tedy minimální útraty za předchozí 1 rok, automaticky se Vám VIP členství prodlouží o další 1 rok.


Objednal jsem si produkt, ale po objednání zmizel z webu, co to znamená?

S největší pravděpodobností jste si objednal/a poslední kus a proto byl produkt automaticky stažen z naší nabídky.


Provedl jsem objednávku, ale zapomněl jsem uplatnit slevu/dárkový poukaz, co teď?

Pokud objednávka ještě nebyla expedována, napište nám na ahoj@queens.cz, uveďte číslo objednávky a my Vám slevu/dárkový poukaz započítáme dodatečně.


Přijali jste moji objednávku?

Pokud jste se dostali na stránku Dokončení objednávky (4. krok v košíku), vaši objednávku náš systém uložil a nyní čeká na zpracování. Pokud se Vám na stránce Dokončení objednávky zobrazí nějaká chybová hláška, kontaktujte nás prosím na ahoj@queens.cz.

Po uložení objednávky do našeho systému, Vám bude automaticky odeslán e-mail s rekapitulací dané objednávky. E-mail obsahuje shrnutí celého nákupu, tedy Vaši doručovací adresu, způsob dopravy a platby, seznam objednaného zboží a samozřejmě také celkovou cenu zboží.

Pokud Vám e-mail nedorazil, zkontrolujte prosím složku určenou pro SPAM a zkontrolujte, zda Váš e-mail neoznačil náš automatický e-mail právě jako nevyžádanou poštu. Pokud však nenajdete e-mail ani tam, kontaktujte nás prosím na ahoj@queens.cz. Nezapomeňte uvést kód zboží, které jste si objednali a jméno, na které byla objednávka vytvořena.


Byla má objednávka již odeslána?

Sledujte prosím svou e-mailovou schránku. Vaše objednávka bude expedována, jakmile Vám dorazí e-mail s potvrzením o odeslání objednávky (nejedná se o první e-mail, který pouze potvrzuje, že jsme objednávku přijali a zpracováváme ji)., který obsahuje také číslo balíčku s Vaší objednávkou Tento e-mail obsahuje všechny podstatné informace, které doporučujeme si přečíst.

Balíčky odesíláme ještě v den, kdy Vám odešleme e-mail, maximálně následující pracovní den (záleží na dopravci, kdy si pro zásilku balíčků přijede).


Jak dlouho trvá vyřízení mé objednávky?

Přijaté objednávky zpracováváme ihned, nejpozději do 24 hodin. V případě, že objednávku provedete v pátek večer, či přes víkend, bude zpracována až v průběhu pondělí.

Objednávky jsou vyřizovány podle času jejich vytvoření. Nejstarší objednávky jsou vyřizovány nejdříve.

Vzhledem k velkému množství nabízeného sortimentu, nemůžeme zaručit, že Vámi objednané zboží bude dostupné v našem centrálním skladu. Produkt může být vystaven na jedné z našich kamenných prodejen a proto je nutné počítat se možným zpožděním. Zejména při odesílání více produktů, které nejsou na jednom místě. Snažíme se však produkty spojovat v co nejkratším možném termínu.


Lze objednávku zrušit?

Pokud jste se rozhodl objednávku zrušit, případně ji chcete změnit, krátce po jejím vytvoření, napište nám na ahoj@queens.cz, uveďte číslo objednávky a my objednávku pozměníme či zrušíme. V případě, že již byla objednávka předána dopravci, nelze ji zrušit a bude Vám doručena dle standardních podmínek.

Pokud si zásilku nevyzvednete, může po Vás být u další objednávky požadována platba předem.