Často kladené otázky (F.A.Q.)

Nakupuju v Queensu často, dostanu nějakou slevu?

No jasně! Pro naše stálé zákazníky máme VIP program se dvěma úrovněmi:

  • Stříbrný zákazník – už jsi u nás utratil 5 000 Kč? Díky! Za odměnu dostaneš slevu 5 % na všechno nezlevněné zboží, které si vybereš příště. A když nakoupíš za 500 Kč a víc, pošleme ti ho zadarmo. Kdyby ti náhodou nesedělo, můžeš nenošené zboží vrátit do 30 dní.
  • Zlatý zákazník – nakoupil jsi u nás za 10 000 Kč? Děkujeme a rovnou ti dáváme slevu 10 % na další nákupy kousků, co už nejsou zlevněné. Vybral sis zboží za 99 Kč a víc? Doprava je na nás. A samozřejmě ho můžeš vrátit do 30 dní. Jen musí být nenošené.

Slevy platí jen pro nákup na našem eshopu i v prodejnách. Útratu ti počítáme za posledních 12 měsíců a status VIP zákazníka dostaneš na 1 rok. A když budeš po roce dál splňovat podmínky programu, členství ti automaticky prodloužíme o dalších 12 měsíců. Chceš vědět víc? Mrkni sem.


Objednal jsem si u vás boty, ale hned po tom z webovek úplně zmizely. Co to znamená?

Tak to jsi měl štěstí a nejspíš jsi vychytal úplně poslední kousek. A protože už je nemáme, stáhli jsme je i z webu.


Už jsem si objednal, ale zapomněl jsem uplatnit slevu (dárkový poukaz), co teď?

Jestli jsme ti objednávku ještě neposlali, ozvi se nám co nejrychleji na Facebook Messenger nebo ahoj@queens.cz, pošli její číslo a mi ti to tam dodatečně nahodíme.


Přijali jste moji objednávku?

Nemusíš se bát. Jestli ses proklikal až na stránku „Dokončení objednávky“ (4. krok v košíku), objednávku už máme uloženou a děláme na ní. Po uložení objednávky ti přijde email s rekapitulací nákupu, ať víš, na co se můžeš těšit. Kromě seznamu zboží tam najdeš i adresu, kam budeme posílat, způsob dopravy i platby a samozřejmě taky, kolik tě to bude stát. Rekapitulace nedorazila? Mrkni pro jistotu do spamu, jestli nevisí tam. Nic? Nezadal jsi náhodou špatný email? Tak se nám prosím ozvi na Facebook Messenger nebo ahoj@queens.cz. Po ruce měj kód objednaného zboží a jméno, na které jsi objednával.


Jak poznám, že už jste mi objednávku poslali?

Stačí, když budeš sledovat mailovou schránku. Až objednávku pošleme, přijde ti email s potvrzením o odeslání a číslem balíčku. Pozor, není to ten první email, ve kterém potvrzujeme, že jsme objednávku přijali a děláme na ní.


Jak dlouho bude trvat, než objednávku vyřídíte?

Objednávky zpracováváme hned, jak je dostaneme (výjimkou jsou objednávky v pátek večer a o víkendu, na ty se vrhneme hned v pondělí). Vyřizujeme je podle času, kdy je dostaneme, ty nejstarší přijdou na řadu nejdřív. Kompletování objednávky, ve které je víc kousků, může chvilku trvat (2 až 3 pracovní dny), protože se často stane, že zboží není na jednom místě – něco je v prodejnách, něco ve skladu. Děláme ale všechno pro to, abys ji měl co nejdřív.


Můžu objednávku změnit nebo zrušit?

Jasně. Ideální je, když nám napíšeš hned po objednání na Facebook Messenger nebo ahoj@queens.cz. Přidej tam její číslo a my to poladíme. Chápeme, že každý může někdy změnit názor. Ozvi se nám ale prosím co nejdřív. Protože jestli jsme už objednávku poslali, bohužel s tím nic neuděláme. Pokud si ji nevyzvedneš a přijde nám zpátky, můžeme po tobě příště chtít platbu předem.