Často kladené otázky (F.A.Q.)

Objednal jsem si u vás zboží a má vadu, co s tím?

To nás moc mrzí a omlouváme se. Dobře si uvědomujeme, že by se to stávat nemělo. Společně s balíčkem ti přišel i speciální formulář, ten prosím vyplň a na adresu, která je tam napsaná, nám pošli vadné zboží i formulář, ať se na to můžeme hned vrhnout. Problémový kousek ti vyměníme za nový (pokud bude ještě skladem), nebo ti vrátíme peníze.


Nesedí mi velikost, co s tím?

Nic se neděje, nenošené a nepoškozené věci v původním obalu můžeš vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, případně je vyměnit za něco jiného. Víc najdeš tady.


Jaké jsou podmínky vrácení zboží?

Objednané kousky můžeš ze zákona vrátit do 14 dní od převzetí zásilky. Nesmí ale být nošené, používané nebo poškozené. Jestli se rozhodneš věci vrátit, neodstraňuj z nich prosím visačky a štítky a pošli nám je zpátky v původním obalu. Pro víc informací o vrácení se mrkni do našich obchodních podmínek.


Na jakou adresu mám objednávku vrátit?

V každé zásilce najdeš návratový list. Vyplň ho a pošli prosím spolu s věcmi, které chceš vrátit, na adresu ve formuláři. Pro jistotu ji přidáváme i sem, je to: Queens Store s.r.o., Výhledy 424/25, Ostrava – Hošťálkovice, 725 28, Česká republika


Jak mám zásilku poslat?

Věci prosím dobře zabal, aby se po cestě nepoškodily. Přidej k nim vyplněný návratový list a pošli doporučeně na naši adresu. Podací lístek si určitě schovej. Kdyby se náhodou zásilka po cestě ztratila, budeš ho potřebovat pro reklamaci. Věci neposílej na dobírku, takové balíčky nepřebíráme a posíláme je rovnou zpátky.


Jak dlouho trvá vracení peněz?

Ze zákona na to máme 30 dní, ale posíláme je obratem.


Jakým způsobem mi peníze vrátíte?

Peníze ti pošleme na tvůj bankovní účet. Po zavedení EET je bohužel nemůžeme posílat složenkou. Vrátíme ti celou částku za zboží a poštovné.