Často kladené otázky (F.A.Q.)

Objednal jsem si u vás zboží a má vadu, co s tím?

To nás moc mrzí a omlouváme se. Dobře si uvědomujeme, že by se to stávat nemělo. Ozvi se nám prosím na email ahoj@queens.cz, telefon +420 604 99 55 11, nebo na Facebook Messenger a my to s tebou vyřešíme.


Nesedí mi velikost, co s tím?

Nic se neděje, nenošené a nepoškozené věci v původním obalu můžeš vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu. Víc najdeš tady.


Jaké jsou podmínky vrácení zboží?

Objednané kousky můžeš ze zákona vrátit do 14 dní od převzetí zásilky. Všechno zboží nám prosím vracej čisté, nenošené, neprané a v originálním balení nebo krabici. Jedině tak může ještě potěšit někoho dalšího. Není to sice podmínkou vrácení, ale za poškození nebo opotřebení zboží odpovídáš v souladu s našimi obchodními podmínkami, a tak se může stát, že ti vrácenou částku snížíme podle toho, v jakém stavu zboží bude. Pro víc informací o vrácení se mrkni sem.


Na jakou adresu mám objednávku vrátit?

V každé zásilce najdeš letáček s návodem, jak postupovat. Stejné informace jsou i tady. Zboží můžeš vrátit buď osobně v našich prodejnách v Praze, Brně a Ostravě, nebo poštou. Pokud vracíš poštou, pošli ho prosím na adresu:

Queens Store s.r.o.
Výhledy 425/25
725 28 Ostrava – Hošťálkovice


Jak mám zásilku poslat?

V každé zásilce je letáček s návodem, jak postupovat. Stejné informace najdeš i tady. Věci prosím dobře zabal, aby se po cestě nepoškodily. Přidej k nim číslo vratky, které dostaneš po vyplnění online formuláře na vrácení. Podací lístek si určitě schovej, kdyby se náhodou zásilka po cestě ztratila, budeš ho potřebovat pro reklamaci. Věci neposílej na dobírku, takové balíčky nepřebíráme a posíláme je rovnou zpátky.


Jak dlouho trvá vracení peněz?

Ze zákona na to máme 14 dní, ale posíláme je obratem.


Jakým způsobem mi peníze vrátíte?

Peníze ti pošleme na tvůj bankovní účet. Po zavedení EET je bohužel nemůžeme posílat složenkou. Vrátíme ti celou částku z tvojí objednávky.