Často kladené otázky (F.A.Q.)

Objednané zboží má vadu, co mám dělat?

Zašlete nám jej prosím na adresu uvedenou v návratovém listu a my se Vám buď zboží vyměníme za zboží bez vady (pokud bude skladem), případně Vám vrátíme peníze.


Velikost zboží mi nesedí či mi jinak nevyhovuje, co s tím?

Zboží můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodu, případně jej vyměnit za zboží jiné. Více viz. Naše obchodní podmínky.


Na jakou adresu mám vrátit zásilku?

V každé zásilce naleznete přiložený návratový list, ten si prosím přečtěte, vyplňte a odešlete spolu se zbožím na adresu uvedenou v listu. Adresa naší centrály je Výhledy 424/25, Ostrava - Hošťálkovice, 725 28, Česká republika.


Jak mám zásilku odeslat?

Produkt zabalte tak, aby nebyl produkt zdeformovaný či jinak neutrpěl při transportu k nám újmu, přiložte vyplněný návratový list a odešlete doporučeně na naši adresu. Nezapomeňte si uschovat podací lístek, který v případě ztráty balíčku dopravcem, budete potřebovat pro reklamaci.

Zboží nesmíte zasílat na dobírku. Zásilky na dobírku nepřijímáme a balíček se Vám vrátí.


Jaké jsou podmínky pro vrácení zboží?

Zboží můžete ze zákona vrátit do 14ti dní od data převzetí zásilky. Zboží však nesmí být nošeno, používáno či jakkoliv poškozeno. Pokud se rozhodnete, že produkt chcete vrátit, neodstraňujte z něj visačky a štítky. Více informací najdete v našich obchodních podmínkách.


Jak dlouho trvá vracení peněz?

Peníze se snažíme odesílat co nejdříve je to možné. Ze zákona na to máme maximálně 30 dní.


Jakým způsobem mi peníze vrátíte?

Peníze Vám vrátíme buďto převodem na bankovní účet nebo složenkou. Vrácena Vám bude částka za zboží a za poštovné, které jste při nákupu museli uhradit. Vrácení peněz na bankovní účet je zdarma, v případě vracení složenkou Vám bude odečtena částka 35 Kč za poštovní poukaz.