Často kladené otázky (F.A.Q.)

Objednal jsem si u vás zboží a má vadu, co s tím?

To nás moc mrzí a omlouváme se. Dobře si uvědomujeme, že by se to stávat nemělo. Ozvi se nám prosím na email ahoj@queens.cz, telefon +420 604 99 55 11, nebo na Facebook Messenger a my to s tebou vyřešíme. Problémový kousek ti rádi vyměníme za nový (pokud bude ještě skladem), nebo ti vrátíme peníze.


Nesedí mi velikost, co s tím?

Nic se neděje, nenošené a nepoškozené věci v původním obalu můžeš vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, případně je vyměnit za něco jiného. Víc najdeš tady.


Jaké jsou podmínky vrácení zboží?

Objednané kousky můžeš ze zákona vrátit do 14 dní od převzetí zásilky. Nesmí ale být nošené, používané nebo poškozené. Jestli se rozhodneš věci vrátit, neodstraňuj z nich prosím visačky a štítky a pošli nám je zpátky v původním obalu. Pro víc informací o vrácení se mrkni sem.


Na jakou adresu mám objednávku vrátit?

V každé zásilce najdeš letáček s návodem, jak postupovat. Stejné informace jsou i tady. Zboží můžeš vrátit buď osobně v našich prodejnách v Praze, Brně a Ostravě, nebo poštou. Pokud vracíš poštou, pošli ho prosím na adresu:

Queens Store s.r.o.
Výhledy 425/25
725 28 Ostrava – Hošťálkovice


Jak mám zásilku poslat?

V každé zásilce je letáček s návodem, jak postupovat. Stejné informace najdeš i tady. Věci prosím dobře zabal, aby se po cestě nepoškodily. Přidej k nim číslo vratky, které dostaneš po vyplnění online formuláře na vrácení. Podací lístek si určitě schovej, kdyby se náhodou zásilka po cestě ztratila, budeš ho potřebovat pro reklamaci. Věci neposílej na dobírku, takové balíčky nepřebíráme a posíláme je rovnou zpátky.


Jak dlouho trvá vracení peněz?

Ze zákona na to máme 14 dní, ale posíláme je obratem.


Jakým způsobem mi peníze vrátíte?

Peníze ti pošleme na tvůj bankovní účet. Po zavedení EET je bohužel nemůžeme posílat složenkou. Vrátíme ti celou částku z tvojí objednávky.