Často kladené otázky (F.A.Q.)

Jak jsou produkty měřeny?

Uvedené rozměry uvádíme v centimetrech a měřen je pas, délka a šířka. Šířka pasu je uváděna jako poloměr, v případě, že si pas měříte sami, je uvedený rozměr třeba vynásobit dvěma. Šířka triček, mikin a bund je měřena v místě prsou. Délka produktu je měřena shora dolů. V případě triček, bund a mikin je to od ramene po spodní lem, v případě kalhot od pasu po spodní část nohavice.


Nemáte mou velikost, dá se s tím něco dělat?

Bohužel kolekce jsou objednávány cca. 6 měsíců dopředu a u většiny značek není možné provádět do-objednávku zboží. V případě zboží, které se nemění každou kolekcí, však doobjednáváme cca. každé 3 týdny. Týká se to některých modelů obuvi, či značek Urban Classics a MD. V případě dotazu na konkrétní zboží nás kontaktujte na ahoj@queens.cz.


Mám vybrané zboží, ale nemáte uvedeny rozměry.

Ne všechno zboží se nám daří změřit, na požádání se však pokusíme Vám zboží přeměřit. Dotazy zasílejte na ahoj@queens.cz.


Vypadá předmět na obrázku jako ve skutečnosti?

Ano, jedná se o fotografie skutečných produktů.


Vše co máte na webu, máte i na prodejnách?

Bohužel ne. Celá naše nabídka by se na jednu prodejnu nevešla a proto se snažíme produkty mezi prodejny rozdělit tak, aby byl každý model na prodejně alespoň ve dvou velikostech. Výjimku tvoří například produkty značek Mass DNM, Urban Classics, MD či WeSC. Zdarma si však můžete nechat na kteroukoliv prodejnu zaslat zboží z e-shopu, vyzkoušet si jej a až pak se rozhodnout, zda si jej koupíte či nikoliv.


Přišlo mi jiné zboží, případně jiná velikost, než jsem si objednat, co teď?

V prvé řadě se omlouváme, nemělo by se to stávat, ale jsme také jenom lidé. Pokud jste si překontrolovali e-mail, který Vám dorazil hned po vytvoření objednávky a opravdu jste si doručené zboží neobjednal, případně si objednal jinou velikosti, napište nám na ahoj@queens.cz, případně nás kontaktujte telefonicky a my co nejrychleji situaci napravíme. Zboží Vám buď vyměníme, případně vrátíme peníze. Poštovné spojené s odesláním špatného zboží Vám samozřejmě proplatíme.