Máme modrou fajfku na sociálních sítích. Jako první obchod s módou v ČR

Máme modrou fajfku na sociálních sítích. Jako první obchod s módou v ČR

Na trhu jsme už 15 let. Hned v roce 2004 jsme založili eshop a na brzký vstup na internet jsme navázali i čilou aktivitou na sociálních sítích. Ty nám aktuálně generují asi 20 % obratu a využíváme je také pro customer care. Facebook profil Queensu sleduje skoro 160 000 lidí a počet fanoušků na Instagramu je 82 000. Navíc teď nově máme jako jediný český prodejce módy náš Facebook i Instagram účet oficiálně ověřený.

Návštěvníci obou stránek je tak snadněji najdou a mohou si být stoprocentně jistí, že jsou autentické a že zboží, které prodáváme, je originální. Díky ověření jsme získali kromě přednostního umístění ve vyhledávání také přístup k novým funkcím. Aktivita a počet followers nám už před nějakou dobou přinesly možnost vkládat linky do Instagram Stories a zajistily více statistik. Naprostou většinu obsahu (90 %) si vytváříme sami, zbytek jsou oficiální podklady od značek, které prodáváme, nebo fotky fanoušků.

Náš typický follower na sociálních sítích je z Prahy a jeho věk se pohybuje mezi 18 a 24 lety. Poměr mužů a žen je vyrovnaný, pánové lehce převažují (53 % Facebook, 52 % Instagram). Více než polovina fanoušků je z České republiky (68 % Facebook, 59 % Instagram), ale silná je i slovenská komunita (28 % Facebook, 34 % Instagram). Zbytek tvoří followeři ze zahraničí. Nejúspěšnější Instagram post za poslední rok měl přes 61 000 unikátních shlédnutí a pravidelné nedělní Instagram Stories každý týden sleduje 20 až 25 000 lidí. Facebook je pro náš také hlavním kanálem customer care. Za upynulý půl rok jsme na něm vyřídili téměř 1 500 zákaznických dotazů. Průměrná doba reakce byla 3,5 minuty.

2. 10. 2017


Zpět