Máme novou kampaň s influencery v hlavní roli

Máme novou kampaň s influencery v hlavní roli

Marketingová kampaň „Od hlavy až k patě“ se zaměřuje hlavně na zákazníky ve věku 14 až 25 let a běží organicky i sponzorovaně na YouTube, Facebooku a Instagramu. Do hlavních rolí jsme obsadili naše influencery oblíbené u dané cílové skupiny. Kampaň tematicky navazuje na loňskou úspěšnou sérii brandových videí, která na Youtube vidělo přes 70 tisíc lidí.

Kampaň podtrhuje hlavní myšlenku, se kterou jsme přišli na trh už před patnácti lety - obléknout našeho zákazníka do toho nejlepšího ze světa streetwearu od hlavy až k patě. Nesnažíme se svézt na módní vlně teniskových obchodů. Lidé si u nás vždycky budou moct pořídit kompletní outfit - od kšiltovek přes trička, mikiny a kvalitní jeans až po tenisky,” říká Radim Stezka, který v Queensu vede marketingový tým.

Sérii šesti videí o délce 6 sekund režíroval Martin Štembera alias Flashfaker, kameraman a fotograf, který točil třeba unikátní dokument Skate of Mind nebo hudební klipy pro interprety jako VR/Nobody, Samey s Rytmusem a Logic. Hlavními tvářemi reklamních spotů jsou moderátorka Andrea Dusíková, módní návrhářka a umělkyně Anna Mimieux, skateboardista Maxim Habanec a hudebníci Calin, Dalyb a Smack. Na sobě mají oblečení a tenisky z Queensu ve vlastním stylingu.

Influencer marketing je pro nás obzvlášť důležitý, se všemi influencery z kampaně spolupracujeme dlouhodobě. Naším klíčovým komunikačním kanálem jsou totiž sociální sítě, na kterých mají influenceři nezanedbatelný vliv. Aktuálně máme pod sebou zhruba tři desítky z nich. Vybíráme si lidi, k jejichž tvorbě máme blízko, a podporujeme je v ní. Záleží nám i na jejich osobním postoji a hodnotách.

Videa: Andrea, Anna, Maxim, Calin, Dalyb a Smack
Backstage fotky dole.

2. 5. 2018


Přílohy ke stažení:
Anna.jpg (3.21 MB)
Calin.jpg (2.72 MB)
Dalyb.jpg (3.50 MB)
Flashfaker.jpg (3.73 MB)
Maxim.jpg (2.51 MB)
Smack.jpg (2.80 MB)

Zpět