Queens má nového výkonného ředitele, je jím Tomáš Bӧhm z Rohlíku

Novým CEO Queensu je Tomáš Böhm z Rohlíku

Český obchod s teniskami a streetwearem Queens, který se na začátku letošního roku spojil se svým největším konkurentem Footshopem, má nového CEO. Firmu s ambiciózními plány bude od poloviny dubna řídit Tomáš Bӧhm, dosavadní ředitel velkoobchodu MyFood patřící pod český Rohlík. Do čtyř let plánuje růst Queensu víc než zdvojnásobit na úroveň půl miliardy Kč v ročním obratu zboží.
 
Značka Queens, která stála u zrodu tuzemské teniskové scény, je na trhu už od roku 2003. Za tu dobu se stala v oblasti streetwearu pojmem a za sebou má velice úspěšné kolaborace. Od začátku letošního roku je členem skupiny Footshop, lídra v online prodeji streetwear módy ve středoevropském regionu. Nový CEO Queensu Tomáš Bӧhm přebírá vedení po Lence Ondruchové a na silné značce, kterou se svým týmem vybudovala, plánuje stavět i v budoucnu.
 
"Nájsť nového leadra pre Queens bolo hlavnou prioritou hneď po dokončení akvizície. Nahradiť Lenku, ktorá firmu založila a viedla ju 17 rokov, a pritom implementovať strategické zmeny a tým dosahovať ambiciózne ciele Footshopu, nebude jednoduché. O to viac ma teší, že po dôkladnom výberovom konaní sme sa dohodli s Tomášom. Verím, že bude spravným dielom do skladačky budúceho úspechu firmy, " říká Peter Hajduček, CEO Footshopu.
 
“Po akvizici Queensu bylo klíčové najít správného leadera, který naváže na práci zakladatelky, jako lodivod povede firmu a bude ji rozvíjet ať už na existujících či nových trzích. Tomáš je profík s relevantními zkušenostmi a tahem na branku. Jeho sportovní mentalita s chutí vítězit a nikdy se nevzdávat je tou správnou kombinaci pro úspěch v náročné roli CEO,” komentuje nástup nového kolegy Martin Katzer, COO Footshopu.
 
S akvizicí nového CEO Queensu pomáhala agentura Wolfhunt. Tomáš Bӧhm přichází ze skupiny Rohlík, kde měl na starosti kompletní akvizici a řízení velkoobchodu MyFood, který Rohlík koupil od společnosti Sklizeno v roce 2020. Předtím působil v Googlu jako Product Marketing Manager for Consumer Payments in CEE se zaměřením na rozvoj služby Google Pay na regionálních trzích, nebo jako Strategic Marketing Director v mezinárodní společnosti Up. 
 
Má vize pro Queens stojí na třech pilířích. Za prvé chci stavět na silné značce, kterou tým kolem Lenky Ondruchové perfektně budoval posledních 17 let. Za druhé plánuji využít synergií s Footshopem k efektivnějšímu fungování obou firem a společnému řízení portfolia značek v nabídce, aby se vhodně doplňovaly a mohly vedle sebe růst. A konečně za třetí se chystám připravit Queens na mezinárodní expanzi. Zde chci opět využít know-how Footshopu, který si tím už prošel, a díky tomu se nám vstup na další zahraniční trhy podaří zvládnout mnohem lépe a rychleji,” popisuje Tomáš Böhm, nový CEO Queensu.
 

12. 4. 2021


Zpět