Otevřeli jsme novou vlajkovou pobočku v centru Prahy

Máme nový Queens Flagship Store

O interiér pobočky v Jindřišské ulici 16, která má 168 m2 prodejní plochy a 16 m2 venkovních výloh, se postaralo designérské duo Boris Klimek a Lenka Damová. V téhle lokaci se pohybujeme už 12 let, začínali jsme v ulici U Půjčovny 6 a teď se stěhujeme z Panské 5. Na nové adrese jsme v dobré společnosti, za sousedy máme dva nejzajímavější gastro projekty letošního roku - bistro Špejle a řeznictví a restauraci Kantýna. 

Návrh pražské prodejny vznikal přibližně půl roku, realizace začala v říjnu 2017. Dveře streetwear a sneakers mekky se slavnostně otevřely 14. prosince 2017.

Mám obrovskou radost, jak Queens za těch 15 let od založení vyrostl. Ze sekáče s pár kousky na věšáku se nám podařilo vybudovat úspěšný podnik, který stál u zrodu tuzemské sneakers scény. Od začátku to děláme s láskou a nadšením a rozhodně nás to nepřestalo bavit. Jako vánoční dárek jsme si nadělili novou pražskou pobočku, o které jsme už dlouho snili. Z atraktivní lokality jen pár kroků od hlavní nákupní třídy tak děláme centrum streetwear módy. Jsme rádi, že na to nejsme sami a že střed města organicky roste stejným způsobem jako třeba v Berlíně,“ říká Lenka Ondruchová, zakladatelka a majitelka Queensu.

„Streetwear máme rádi a spolupráce s Queensem nás těší. Je to výzva podílet se na takovém projektu v době, kdy se Queens posouvá dopředu raketovým tempem. A taky jsme díky tomu poznali milý a schopný tým lidí, co za firmou stojí. Spolupráci jsme si vyzkoušeli už při realizaci prodejny v Brně, její návrh vznikal souběžně s návrhem té pražské. Měli jsme v podstatě volnou ruku, takže ideální stav,“ říká Boris Klimek. 

Do vizuální podoby obchodu, především do jeho funkčních prvků, se přirozeně promítá DNA Queensu, tedy tenisky a streetwear. „Náš cíl byl vytvořit vzdušný a lehce industriální, ale na druhou stranu funkční interiér, kde se bude zákazník cítit dobře. Nechtěli jsem to překombinovat, vybrali jsme si proto několik originálních dominant, třeba solitérní stojany na oblečení ve formě naddimenzovaných nákupních tašek a stolky, co vypadají jako krabice na boty. Bavilo nás pracovat se symbolikou firmy přenesenou do podoby grafických ikon,“ říká Lenka Damová.

Dvě třetiny obchodu tvoří prodejní plocha, zbytek pak sklad a zázemí pro zaměstnance. Prodejna je rozdělená na dva celky. Ten vstupní, který je větší, slouží hlavně k prezentaci bot a oblečení (kovové stojany a sokly). Na stěnách jsou speciální panely pro umístění limitovaných edicí tenisek, které se často hodí spíš do galerie než na běžné nošení. Dominantou první místnosti je velký neonový nápis Queens. Z tohoto prostoru pak zákazník plynule přechází do zóny pro placení a výdej online objednávek, kde jsou i zkušební kabinky. Předěl mezi oběma místnostmi designeři oproti původní dispozici velkoryse rozšířili a opticky je tak propojili. Zachovali u něj dramatickou strukturu neopracovaného materiálu, aby znázornili expanzi Queensu, který pořád roste a potřebuje víc a víc prostoru. 

Klimek a Damová pracovali s kontrastní barevností v tónech bílé, šedé a černé. Pozornost tak automaticky směřuje na vystavené produkty, zákazníka v interiéru nic neruší. Co se týče materiálů, použili netradiční kombinaci na míru vyrobených truhlářských prvků (mořená překližka v bílém a dubovém provedení) a kovových rámů. Celý prostor má litou podlahu s epoxidovou stěrkou. Prodejna je také technicky vybavená pro pořádání eventů (pop-up prodejní akce, hudba), nechybí projektor a kvalitní ozvučení.


15. 12. 2017


Přílohy ke stažení:
1.jpg (156.39 kB)
2.jpg (162.83 kB)
3.jpg (169.08 kB)
4.jpg (249.39 kB)
5.jpg (213.00 kB)
6.jpg (152.89 kB)
7.jpg (132.42 kB)
8.jpg (204.43 kB)

Zpět