Queens má nového šéfa marketingu

Queens má nového šéfa marketingu

Náš marketing od července letošního nově řídí Lukáš Vít Rýdl, který se v oblasti marketingové komunikace pohybuje už sedm let. Zkušenosti sbíral na lokální i mezinárodní úrovni, pracoval třeba v agentuře Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi, nebo řídil značku iPrima.cz z rodiny televizních brandů FTV Prima. Největší výzvou, která teď před Lukášem v Queensu stojí, je zachovat autentičnost značky a zároveň propojit její komunikační kanály tak, aby byla zárukou unikátního stylu a svému publiku stále přinášela ty nejnovější trendy.

Lukáš sází hlavně na prémiové portfolio exkluzivních brandů v Queensu, které patří k tomu nejlepšímu, co světový streetwear nabízí. Se svým týmem pracuje na tom, aby naše vizuály zákazníky ještě více inspirovaly k vytváření osobitého stylu. Velkou péči věnuje také podpoře komunity, kterou budujeme už 17 let. Tenhle přístup k marketingové komunikaci umožňuje nechat stranou konkurenční boj a dává prostor věnovat se zajímavým projektům s předními českými a slovenskými umělci.

Lukáš věří, že se špičkovými produkty, které v Queensu nabízíme, nemá v době globálních e-commerce hráčů, agresivních reklamních formátů a umělé inteligence smysl bojovat o prodeje pomocí zdánlivě lákavých slev a hard-sellových nabídek. Většina zákazníků se dneska rozhoduje na základě úplně jiných kritérií, sázkou na jistotu je tak upřednostnění kvality před kvantitou.

“Značka jako je Queens si může – a musí – dovolit mnohem víc než jen produktovou reklamu. Najít optimální poměr mezi aktivitami, které přímo podporují prodej, a činnostmi, co přinášejí skvělé zákaznické zážitky, bude teď to hlavní, čemu se budu v Queensu věnovat,” říká Lukáš. “Také se budeme mnohem víc než doteď soustředit na podporu začínajících lokálních streetwear tvůrců a na téma udržitelnosti. Principiálně chceme, aby naše práce lidi bavila, ne jen podněcovala k vyšší spotřebě. Na silných hodnotách bude muset dříve nebo později stavět každý brand, který chce zůstat ve hře,” přibližuje svoji vizi.

“Díky Lukášovi a jeho zkušenostem se naše značka zase posouvá dál,” říká Lenka Ondruchová, zakladatelka a majitelka Queensu. “Mám také velkou radost ze změn, které jsme firmě za poslední rok a půl udělali. Zefektivňujme procesy v jednotlivých odděleních a posilujeme kvalitu produktového mixu a služeb, aby náš zákazník dostával ten nejlepší servis – to je závazek, kterého se držíme od začátku našeho působení na trhu. A srdcovkou jsme i pro komunitu a tým,” doplňuje Lenka.

Lukáš působí také v Asociaci komunikačních agentur (AKA), kde je odborným garantem pro Search Engine Marketing a ve své gesci má i semestrální kurzy její Digitální Akademie. Už 12 let se věnuje lektorské a konzultační činnosti pro veřejnost a připravuje specializované vzdělávací akce pro korporátní sektor. Od společnosti Google získal certifikát Trusted Digital Media Advisor a absolvoval její dvouletý Agency Leadership Program. V praxi upřednostňuje metody řízení Customer Experience a své strategie vždy opírá o precizní formulaci marketingových insightů.

5. 8. 2020


Zpět