Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Navigace:

Kariéra

Pražský kancl hledá asistentku




Pro náš pražský tým hledáme na plný úvazek pár rukou, očí a uší, který nám pomůže s administrativou a organizací jednoduchých úkolů. 

A jelikož čert nikdy nespí ... tak tuhle pozici potřebujeme obsadit fakt rychle.


Vyjíždíš výtahem do recepce kanceláře, procházíš dlouhou chodbou, podpatky se ti boří hluboko do koberce, sedáš si za naleštěný pracovní stůl a zapínáš počítač. Blikne na tebe několik mailů, které vyřídíš ladně a s klidem. Na stole si urovnáš hromádku papírů na poznámky, srovnáš sponky na papír podle barev a tužky podle velikosti. Pomalu jdeš do kuchyňky, vaříš si kávu. Sedáš si zpět za svůj pracovní stůl a zasněně koukáš z okna. Hodiny na stěně tikají, káva chladne, rybičky v akvárku na tebe němě zírají. 
Oční víčka držíš otevřená jen hodně těžce a z dřímání tě vytrhne zvuk příchozího mailu. 
Trhneš sebou na židli. Napjatě koukneš na obrazovku. 
Spam. 
Otráveně si povzdychneš. 
Mail házíš do koše a vrátíš se ke své činnosti – počítání zrnek v cukřence. 


Tak takhle ne! Hledáme sice asistenta/ asistentku, ale takovou, která v tobě nevzbudí stereotypní představy o téhle práci. 

  • Naše nová pomoc s teniskama na nohou, bude pravá i levá ruka pražského týmu (ano, znamená to, že budeš sedět v kanceláři v Praze na Žižkově), neztratí se pod tíhou kancelářské administrativy a dokáže statečně bojovat i s umíněnou tiskárnou. 
  • Náš vysněný pomocník vládne pevnou rukou organizaci, v hlavě udrží víc informací, než jeho počítač a nemyslí si, že skenování a kopírování papírů je pod jeho úroveň. 
  • Vládce/ vládkyně Queens administrativy má v kapse maturitní vysvědčení a práci v kanceláři vidí jako své životní poslání.
  • Obránce Queens kanclu střeží celé místo pod starostlivým dohledem a nikdy se mu nestane, že by v dóze na kávu nezbylo ani zrnko pro závislé kolegy, případně ze zbylých zrnek dokáže vyčarovat vyhovující driák alespoň pro jednoho z nich.


Asi se ptáš, co ta práce vlastně obnáší. Tak koukej: 

  • Budeš mít pod palcem základní kancelářskou administrativu - nemine tě archivace dokumentů, skartování, skenování a kopírování. Zkrátka papír, kam se podíváš. 
  • Budeš spolupracovat s HR na různorodých úkolech, od vyplnění smlouvy, přes dohadování schůzek s kandidáty, až po přípravu narozeninových oslav.
  • Budeš pomáhat ostatním členům Queensu s jednoduchými administrativními nebo organizačními úkoly, jako je objednávání letenek, bookování hotelů a organizace výjezdů týmu mimo jejich pravidelné působiště.
  • Neměl/a by ses divit, když tě někdo požádá, abys uvařila kávu, vyklidil/a myčku, případně uvítal/a návštěvu.
  • Budeš starostlivě pečovat o celou kancelář, ať už jde o její vzhled nebo umírající kytky.
  • A jakmile tohle zvládneš (nebo možná ještě dříve), už na tebe budou čekat kolegové z prodejen nebo marketingu, abys jim občasně pomohla s organizací eventů, produkcí a nebo s obvoláním dodavatelů při přípravě ...  

A pokud tě práce zajímá, tak už posílej životopis a dáme si vědět, jestli si o tobě, teniskách a o Queensu popovídáme osobně. 



Pozice je již obsazená :(

Aktuálně je tahle pozice obsazená, ale pokud máš pocit, že Tě v Queensu potřebujeme, napiš nám na chcipracovat@queens.cz.


Ups! Váš prohlížeč už něco pamatuje a doporučujeme ho upgradovat. Naše stránky v něm nemusí fungovat správně ;(