FAQ

    Moje velikost je vyprodaná, co mám dělat?
    Klasické kousky jako Vans Old Skool, Nike Air Force 1 v bílé se snažíme doskladňovat pravidelně. Přesný termín ti bohužel neřekneme, protože závisí na výrobci a značce, ale objeví se na našem webu v sekci Novinky. Ostatní tenisky, jako například adidas Consortium či Vans collaba znovu naskladněny nebývají, protože se jedná o limitované edice. Každopádně u každého modelu nám můžeš nechat svůj email a my ti pošleme upozornění, kdyby se tvůj vysněný kousek naskladnil.
    Kdy mi přijde zboží?
    Víme, že chceš svoji objednávku dostat co nejdříve a uděláme vše proto, aby se k tobě dostala co nejrychleji. Objednávky z našeho centrálního skladu expedujeme zpravidla během 1-3 pracovních dní. Pokud se však jedná o produkt z externího skladu, je doba odeslání delší než obvykle. Po předání zásilky přepravní společnosti jsou zásilky následně doručovány za 1-2 dny na cílovou adresu či výdejní místo. Jakmile objednávku odešleme, na email ti přijde sledovací číslo, pod kterým svoji zásilku dohledáš a zjistíš, kde se aktuálně nachází. Pokud máš pocit, že se tvoje objednávka ztratila, můžeš nám přes e-mail, telefon či chat napsat číslo své objednávky a my vše prověříme.
    Jak můžu zrušit objednávku?
    Pokud u nás máš účet, stačí, když si na profilu vybereš objednávku, kterou chceš zrušit a tlačítkem v dolním pravém rohu ji zrušíš. Kdybys chtěl odebrat jen jeden produkt z více, můžeš ho odebrat tlačítkem pod produktem. Pokud byla objednávka zaplacená předem, peníze za zrušené zboží či objednávku Ti obratem vrátíme. Bez účtu však musíš kontaktovat naší Zákaznickou podporu, která Ti se zrušením pomůže. Nezapomeň však, že objednávku lze zrušit a upravovat pouze před jejím odesláním.
    Proč jsem ještě nedostal moji zásilku?
    Pokud již měla být tvá objednávka u tebe doma, tak se nám ozvi co nejdříve. Je možné, že se cestou k tobě někde zatoulala. Kontaktujeme dopravce a zkusíme zjistit. co se stalo.
    Nestíhám si vyzvednout zboží, které je připraveno na prodejně v rámci rezervační lhůty, co mám dělat?
    Ozvi se nám co nejdříve a my ti rezervaci prodloužíme, nebo si rezervaci můžeš prodloužit přímo ve svém účtu. Nezapomeň ale, že maximální doba rezervace je 14 dnů a pokud si ji nevyzvedneš, po uplynutí této doby bude automaticky zrušena a odeslána zpět na sklad.
    Kde najdu sledovací číslo zásilky?
    Sledovací číslo ti dorazí v emailu o vyřízení objednávky společně s fakturou. Sledování na stránkách dopravce se aktivuje zpravidla do druhého pracovního dne po odeslání zásilky. Při zahraničních objednávkách se stává, že v tvé zemi dostane balík nové číslo, kdyby ti něco nefungovalo, ozvi se nám.
    Kdy mi přijde můj balík?
    Rozumíme ti, i my bychom chtěli mít objednané boty hned na sobě! Čas dopravy od odeslání zboží z našeho skladu - záleží na vybraném dopravci, GLS 1-2 pracovní dny, Zásilkovna 2-3 pracovních dnů. Pokud bys měl pocit, že se tvůj balíček zatoulal tak se ozvi na email.
    Kdy dostanu dopravu zdarma?
    Dopravu po ČR zdarma získáš u všech objednávek při doručení GLS kurýrem nebo na pobočku GLS ParcelShop .Tak si nezapomeň přikoupit Crep Protect k novým botám.
    Kterou velikostní tabulkou se řídí dětské tenisky?
    Velikostní tabulka ke každému modelu by měla být v popisku. Dětské GS modely se řídí pánskou velikostní tabulkou, ale to máme také vždy vyznačeno v popisku. Pokud by sis nebyl jistý, tak se nám ozvi a rádi ti poradíme.
    U bot se píše, že se řídí pánskými velikostními tabulkami, mohu si je koupit, pokud jsem žena?
    Mužské nebo ženské? Záleží jen na vkusu! Jediná věc, na kterou si musíš dávat pozor, je velikostní tabulka. Mrkni tedy na svou velikost a pokud se budeš řídit podle EUR velikostí a délky stélky v centimetrech, tak máš nejmenší šanci to splést. Pokud si něčím nejsi jistý/á, napiš nám.
    Nemůžu se přihlásit do svého účtu, proč?
    Je možné, že ještě u nás nemáš registraci ... Zkus si vytvořit účet a pokud ti při emailu vyskočí chybová hláška, tak tvůj účet je již vytvořen a problém bude s heslem. Klikni na text "Zapomněl jsem své heslo" u ikonky panáčka, který se nachází vpravo v horní části našeho webu.
    Můžu si u vás objednat i bez registrace?
    Registrace není povinná a všechny informace ohledně tvé objednávky obdržíš emailem. Pokud si vytvoříš účet, tak budeš mít pohromadě všechny své objednávky a bude to pro tebe přehlednější. Navíc registrací získáš mnoho výhod, více info o výhodách najdeš zde: TADY.
    Jak je možné, že nevidím svoji objednávku ve svém účtu, který jsem si před chvilkou vytvořil?
    Pokud sis objednávku vytvořil bez registrace nebo bez přihlášení do tvého účtu, tak se tam bohužel neobjeví. Zpětně objednávky přidávat do účtu nelze, ale všechny informace ti přijdou emailem.
    Za jak dlouho mi budou vráceny peníze, pokud vrátím zboží zpět?
    Jakmile obdržíme zboží na skladě a zpracujeme vratku, tak ti zašleme potvrzení emailem. Peníze pak vracíme obvykle do týdne, snažíme se samozřejmě co nejdříve.
    Mohu zboží přinést na reklamaci / vrácení / výměnu i osobně k vám na prodejnu v Praze?
    Zboží zakoupené na prodejně Footshop můžeš také na této prodejně vrátit nebo reklamovat. Pokud se však jednalo o on-line objednávku s doručením na adresu nebo pobočku dopravce, vrácení a reklamace na prodejně není možná.
    Co mám dělat, pokud mi dorazil vadný či poškozený produkt / produkt v objednávce chyběl?
    Velice nás mrzí, pokud ti od nás dorazil produkt v jiném, než 100% stavu. Prosím, vyfoť nám ho, ideálně všechny detaily i štítky produktu (v případě chybějícího produktu prosíme o fotografie zásilky, ve které objednávka dorazila) a zašli nám fotografie i s údaji o objednávce na email. Situaci prověříme a budeme tě co nejdříve kontaktovat ohledně dalšího postupu.
    Jak můžu upravit údaje v objednávce?
    Pokud ještě objednávka nedošla do procesu balení na našem skladu, rádi ti ji dle potřeby upravíme. Ozvi se nám na telefon, email, nebo chat a koukneme na to. Po vyřízení objednávky ji bohužel nijak upravit nemůžeme, ale změnu adresu bude určitě možné domluvit následně přímo s dopravcem.
    Jak poznám tu správnou velikost?
    U bot je to jednoduché. Ke každému modelu jsme pro tebe připravili tabulku velikostí, kde najdeš rozměry pro varianty US, EUR a CM. Někde přidáváme i UK velikost, abys měl srovnání. Kupuješ si kšiltovku? Snapbacks mají dva základní rozměry (S/M nebo M/L), někdy je ale taky označujeme jako univerzální, protože mají na zadní straně regulovatelný pásek. Truckers to mají stejně. Velikost fitted kšiltovek se měří ve zlomcích, ale přidali jsme i rozměr v centimetrech. Ten udává obvod hlavy, takže jestli váháš mezi dvěma velikostmi, stačí si vzít na pomoc krejčovský metr U oblečení uvádíme velikostní tabulky od výrobce.